همه چیز درباره گلدن ویزا و سرمایه‌گذاری 

همه چیز درباره گلدن ویزا و سرمایه‌گذاری 

حتماً شما هم تابه‌حال نام گلدن ویزا را شنیده‌اید. گلدن ویزا برنامه ای مهاجرتی مخصوص کشور های اروپایی بوده که به شما این امکان را می دهد که از طریق سرمایه گذاری در کشور های اروپایی اقامت آنها را دریافت کنید. اگر شما هم علاقه مند هستید که بیشتر با این برنامه آشنا شده و به طور کامل تمامی مسائل مرتبط با آن را بدانید، در ادامه با ما در دارالترجمه فدرال همراه باشید تا به بررسی همه چیز درباره گلدن ویزا و سرمایه گذاری بپردازیم. 

گلدن ویزا چیست؟

به طور خلاصه می توان گفت از طریق گلدن ویزا، متقاضیان مهاجرت می توانند در کشور های اروپایی سرمایه گذاری کرده در نهایت می توانند اقامت موقت کشوری که در آن سرمایه گذاری کردند را دریافت کنند. گفتنی است که متقاضیان می توانند با حفظ سرمایه گذاری خود، اقامت موقت خود را تمدید کرده که این مهم در نهایت می تواند به دریافت اقامت دائم برای آنها منجر شود. در این برنامه می توان به کشور های مشهوری نظیر پرتغال، یونان، اسپانیا و مالتا اشاره کرد که این برنامه در آنها اجرا می شود. 

گلدن ویزا

شرایط عمومی و کلی گلدن ویزا 

•    تامین سرمایه مورد‌نیاز برای سرمایه‌گذاری در کشور های ذکر شده( در بخش املاک و مستغلات و یا از طریق خرید اوراق قرضه )
•    سرمایه بدست آمده متقاضی می بایست از راه های قانونی به دست آمده باشد.
•    متقاضی برنامه گلدن ویزا می بایست فاقد سابقه کیفری باشد. 
•    متقاضی توانایی پشتیبانی مال کافی از همسر و فرزندان خود را در کشور های اروپایی داشته باشد. 
همان طور که مشاهده کردید، این موارد تنها شرایط عمومی هستند. گفتنی است که شرایط خاص هر کشور متفاوت بوده و هرکدام با دیگری فرق می کنند. همچنین، حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری از کشوری به کشور دیگر نیز متفاوت است. اما به طور کلی می توان گفت که حداکثر مبلغ در تمامی کشور ها از 500 هزار یورو بیشتر نخواهد شد.

تابعیت از طریق گلدن ویزا 

همان طور که می دانید، گلدن ویزا در ابتدا شامل اقامت موقت است. اما با تداوم سرمایه گذاری، شما می توانید آن را تمدید کنید. پس از گذشت 7 الی 10 سال شما می توانید تابعیت و شهروندی آن کشور را دریافت کنید. البته دقت داشته باشید که در زمان دریافت اقامت دائم، آزمونی به زبان بومی آن کشور از شما گرفته شده که شامل پرسش هایی در حوزه جغرافیایی، فرهنگی و ... در مورد کشور مد نظر نیست است. 

مزیت های گلدن ویزای اروپا 

مسلما استفاده از این برنامه شامل مزیت های مختلفی خواهد شد. از این رو در ادامه با برخی مزیت های آن آشنا خواهید شد:

1.    دسترسی به بازار های بین المللی 

یکی از اصلی ترین مزیت های این روش دسترسی به بازار های بین المللی است. شما می توانید با دریافت گلدن ویزا با کشور های مختلف وارد خرید و فروش شده و به صادرات و واردات محصولات مختلف بپردازید. در نتیجه شما می توانید فعالیت های اقتصادی خود را افزایش داده و کسب و کار خود را نیز رونق دهید. 

2.    مزیت های مالی 

برخی کشور هایی که در آنها این برنامه اجرا می شود، می توانند معافیت های مالیاتی را برای شما در نظر بگیرند. همچنین، افرادی که از گلدن ویزا و سرمایه گذاری در کشور های اروپایی استفاده می کنند نیز می توانند از تخفیفات مالیاتی نیز بهره مند شوند. 

3.    اقامت دائمی 

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، یکی از اصلی ترین مزیت های این روش، دریافت اقامت دائمی است. با گلدن ویزا می توانید تابعیت کشور مد نظر خود را دریافت کنید.

4.    فرصت های تحصیلی بی نظیر 

با دریافت این برنامه و اقامت کشور های اروپایی، شما می توانید از فرصت های تحصیلی بی نظیر این کشور ها نیز بهره مند شوید. کشور های اروپایی همواره دارای یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های آموزشی و دانشگاهی در جهان می باشند. 

5.    تنوع فرهنگی 

با مهاجرت و دریافت اقامت کشور های اروپایی شما می توانید با فرهنگ ها و موقعیت های متعددی رو به رو شوید. از این رو فرصت های بسیار زیادی برای آشنایی با فرهنگ های مختلف برای شما فراهم خواهد بود. 
همان طور که مشاهده کردید، استفاده از برنامه گلدن ویزا شامل مزیت های بسیار زیادی می شود که می توانند فرصت عالی برای شما و همراهان به ارمغان بیاورند. 

دریافت گلدن ویزا

معایب گلدن ویزای اروپا 

در کنار مزیت های متعدد، این برنامه می تواند شامل معایبی نیز باشد. در ادامه با معایب های برنامه گلدن ویزا بیشتر آشنا خواهید شد: 

1.    محدودیت در فرآیند درخواست 

اولین عیب این روش را می توان محدودیت در فرآیند های درخواستی آن دانست. گاهی اوقات فرآیند روش این برنامه زمان بر بوده و بسیار طولانی خواهد شد. از این رو افرادی که برای دریافت اقامت عجله دارند، این روش برای آنها مناسب نخواهد بود. دو کشور پرتغال و اسپانیا دو کشوری هستند که دریافت گلدن ویزا و انجام فرآیند های آنها بسیار زمان بر خواهند بود. البته دقت داشته باشید که این زمان بیشتر مربوط به نوبت دهی سفارت است. 

2.    هزینه های بالا 

مورد دوم مربوط به هزینه های مورد نیاز آن است. هزینه های این برنامه گاهی اوقات زیاد شده و می توانند برای متقاضیان مشکل ایجاد کنند. از این رو هزینه های زیاد یکی از مشکلات بر سر راه متقاضیان خواهد بود. 

3.    قوانین و مقررات 

مورد سوم مربوط به تغییر قوانین و مقررات است. قوانین مربوط به گلدن ویزا هیچگاه ثابت نبوده و در گذر زمان تغییر می کنند. از این رو حتی ممکن است حداقل مبلغ برای سرمایه گذاری نیز دست خوش تغییراتی شود. 

4.    ریسک های سرمایه گذاری و مالی 

همان طور که هر نوع سرمایه گذاری شامل ریسک های مختلفی است، در این روش نیز ریسک هایی وجود دارد. اکثر ریسک های مرتبط با این برنامه شامل ریسک های سرمایه گذاری و مالی است. 

5.    مسائل حقوقی 

در آخر، می توان گفت که پیچیدگی مسائل حقوقی یکی از مهم ترین معایب مرتبط با گلدن ویزا است. برخی مسائل مالی و حقوقی پیچیده بوده که می توان فرآیند های درخواستی شما را دچار مشکل کنند. از این رو شما می توانید برای جلوگیری از این مشکل، با مشاورین حقوقی مجرب و حرفه ای مشورت کنید. 

جمع بندی 

در این مطلب درباره گلدن ویزاو کاربردهای آن صحبت کردیم. اگر متقاضی مهاجرت هستید قطع به یقین به خدمات دارالترجمه نیاز پیدا خواهید کرد. ما در دارالترجمه فدرال با ارائه خدماتی از جمله دارالترجمه انگلیسی، عربی، ایتالیایی، ترکی، فرانسوی و ... در ترجمه مدارک رسمی و غیر رسمی کنار شما هستیم. در نهایت توجه داشته باشید که می توانید برای دریافت یک برنامه جامع و هدفمند دررابطه با گلدن ویزا، با همکاران ما در دارالترجمه فدرال همکاری فرمایید. 
 

همه نظرات

image
آوا لاست
19 سپتامبر ، 2019

این مسخره است که وقتی لاتین قابل فهم آن زمان مخلوط شد ، به همان اندازه یونانی غیرقابل درک شد. جمله "برای من یونانی است" و "یونانی" ریشه معنایی مشترک دارند!

image
مایکلز اورت
12 سپتامبر 2019

ممکن است مأمور گمرک کسی را از ماده سمی پر نکند. تا زمانی که ، از دو ، دو چفیه نیز ممکن است آن را دنبال کند ، حتی یک توده. اما به عنوان دو ، به عنوان مخزن

image
جوردی پل
28 اوت ، 2019

برای پروژه های خاص ، همکاری بین نویسندگان و طراحان ممکن است بهترین باشد ، با این حال ، مانند کارن مک گرین گفت ، پیش نویس نسخه راهی برای تبدیل دارد

نظر بدهید

تماس با ما سفارش آنلاین